Garantie, reparatie & onderhoud

Als een product bij levering beschadigd of defect blijkt te zijn, neemt u dan onmiddellijk (binnen 14 dagen na ontvangst) contact met ons op. We beoordelen dan zo snel mogelijk het probleem of sturen u per ommegaande een nieuw exemplaar toe.

De fabrieksgarantie van apparatuur verschilt per product.
Doorgaans geldt bij onze leveranciers een termijn van één jaar, maar daar kan per fabrikant van af worden geweken.

Gebreken die zijn ontstaan door de volgende factoren vallen altijd buiten de garantie:

  • Niet in acht nemen van de bedienings- of onderhoudsvoorschriften;
  • Gebruik waarvoor het artikel niet bedoeld is, of gebruik waarvan men redelijkerwijs kan bedenken dat dit schade toebrengt aan het artikel;
  • Montage, installatie of reparatie door ieder ander dan een medewerker van DDS Druma;
  • Gebruik van niet originele onderdelen door ieder ander dan een medewerker van DDS Druma;
  • Ook als de oorzaak van het gebrek buiten het product ligt wordt geen garantie verstrekt.
  • Normale slijtage.

Neemt u bij storingen altijd snel contact met ons op, zodat wij kunnen beoordelen wat de beste oplossing is.